{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مثل گارو باشین هرچی درد کشیدین قوی تر شین

مثل گارو باشین هرچی درد کشیدین قوی تر شین
#گارو
دیدگاه ها (۵)

کدومین من هیچ کدوم نیستم من شرور داستانم

رفتم کاکاشی زن یافتم😂#اوبیتو #توبی #کاکاشی

اینم اولین ادیتم بوده😅 لطفا کپی نکنین خیلی بدشده#اوبیتو#کاکا...

ادیت دوم هستش لطفا برندارین خیلی بد شده#رین#کاکاشی#اوبیتو

به درد می خوره داشته باشین 😅

کانال روبیکام عضو شین https://rubika.ir/joinc/+EFCDHBAH0DSLC...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط