{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تادیرنشده حسرت به دل نمونید...

تادیرنشده حسرت به دل نمونید...

#خاصترین
دیدگاه ها (۱)

دلم خلوتی ساده می‌خواهد،چند خطی شعر،با دو فنجان قهوه،كمی سكو...

واقعا درست ..بعضی هامون از حیون کمتریم.....بلانسبت بعضی ها.....

#خاصترین

من همیشه حسرت به دل موندم

فالو یادت نره

ولی حسرت این لحظه به دل خیلی هامون موند💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط