{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد از فاطمه بیشترین غربت و اشک ن فقط برای فاطمه باید ریخ

بعد از فاطمه بیشترین غربت و اشک ن فقط برای فاطمه باید ریخت بلکه برای غربت علی، مظلومیت علی، تنهایی علی، داغ بر دل نشته ی علی باید گریه کرد ک بعد فاطمه چ میکشه اقا جانم
بفدای مظلومیتت مولا جان🖤😔
دیدگاه ها (۰)

غم در دل تنگ مناز آن است ک نیستیک دوست ک با اوغم دل بتوان گف...

حالی، خیال خامی، خوش میدهد فریبم🥀#دل‌تنـــگ🙂

#ایـــران‌من❤تبریک ب ملت عزیز ایران

السلام علیک یا اباعبدالله ❤✨

نومیدی

نومیدی

* مافیاییه*part ¹******دخترک قلمو رو ب رنگ ابیه نیلگون آغشته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط