خدای مهربانم
خدای مهربانم
چقدر خوب است که تو را دارم
هر زمان که بخواهم
در هر مکان که اراده کنم
تو هستی جایی در حوالی من انگار
گاهی هم نزدیکتر
در مرکزیترین نقطه وجودم
آرام میشوم با حضورتان در نزدیکترین حد ممکنمان
خدایا شکرت که هستی 🤲🤍🤲🤍🤲🤍
سلام خدمت دوستان وعزیزان بامرام شبتون آرام و در آرامش
چقدر خوب است که تو را دارم
هر زمان که بخواهم
در هر مکان که اراده کنم
تو هستی جایی در حوالی من انگار
گاهی هم نزدیکتر
در مرکزیترین نقطه وجودم
آرام میشوم با حضورتان در نزدیکترین حد ممکنمان
خدایا شکرت که هستی 🤲🤍🤲🤍🤲🤍
سلام خدمت دوستان وعزیزان بامرام شبتون آرام و در آرامش
- ۴۳۲
- ۱۰ بهمن ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط