{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه خدا بخاطر دوستم میرفتم دفتر مدیر😂

همیشه خدا بخاطر دوستم میرفتم دفتر مدیر😂
دیدگاه ها (۴)

وایییی😂😂

هعیییی

حققق

هیچوقت نمیکنم:))

این نقاشیو تو دفتر خاطرات دوستم کشیدم🌝💚همه دارن دفتر خاطراتش...

دست من همیشه پیش دوستم سرده🌟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط