{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا از دست اینا چیکار کنم من 🤣😂

خدایا از دست اینا چیکار کنم من 🤣😂
دیدگاه ها (۱)

دختری که اسکل 😂😂#BTS💜

وقتی این رو دیدم حالم بد بود تا دو سه روز 🥲😭😢#hyunjin💖

من به شخصه عاشق دخترمم با این اهنگم ولی جوری که رید بهش 😏#ki...

الان خودمو میکشم 😔🥱🔪#hyunjin💖

چان: من از دست اینا چیکار کنم

خب چیکار کنم دست من نیست درس کصشعره🤷🏻‍♀️😂

دیگه چیکار کنم دیگه غذا میبینم کنترلمو از دست میدم😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط