{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کپشن مهم⛔

کپشن مهم⛔
درود رفقا احوالتون
اول اینکه از همگی بخاطر لطفتون و حمایت هایی از من داشتید تشکر میکنم
نمیدونم چطوری بگم
ولی خوب من دخترم احتمالا شاید بعضیاتون میدونستید
همین میخاستم بگم که دخترم
اسمم یسنا هستش

و حالا بخاطر شرایطی دلم نمیخاست که بدونید دخترم
ولی حالا میدونید شاید بعضیا دیگه حمایتی نکن ولی بعضیا بمونن نمیدونم
ولی از همه ممنونم
دیدگاه ها (۱۴)

کسی اکانت تل داره بیاد پیوی

شو خوش رفقا ❤️

روزتون زیبا🏞️

البته ببخشینا💁🏽

سلام بانو امیدوارم که روال باشی🌸😉قند عسلا اومدم یه بیو از خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط