{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَن کِه مالِ پَرواز نَبودَم خُب چِرا بالامُ وا کَردی

مَن کِه مالِ پَرواز نَبودَم خُب چِرا بالامُ وا کَردی
دیدگاه ها (۰)

وَقتی تَنهامچِه فَرق دارِه کُجام؟!

-نَه دُنبالِ (خیانَتُ)-[هَوَسای شَبونَم]!-

part 6نکته ریز در مورد اشتراک گذاری محتواها و غیره

نمیدونم حال الانم چه طوری

خب سلام این منم بنده من می‌دونم نبودم نتونستم عاف بزنم خبنبو...

خب خب من داره کم کم اینستام وا میشه وا شد میزارم بیاید اونجا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط