{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بد شد ک

دیدگاه ها (۷)

@park-lie

عاشقو اثرو رامت

سمتون نیوفته

مث عروسک شدی تو

عه بد شد ک

تا همو داریم بد نمیشه ک🥲 آجی خوشکلم😊 @shitan_00.00

خیلی بد به ....ف....ا....ک.... رفتم چرا آخه چرا ولم کردی؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط