{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به جمشید و آیین پاکش درود/ که نوروز از او مانده در یاد بو

به جمشید و آیین پاکش درود/ که نوروز از او مانده در یاد بود
#امیدوارم سال جدید را در آرامش ودوراز نا آرامی ها شروع کنیم ، برای دوستان ویسگون سال خوبی آرزومندم 🙏🌹
دیدگاه ها (۰)

سلام صبحتون زیبا 🌺 ❤️ 🌺

خب ، سلام قشنگاممم حالتون چطوره !?امیدوارم که خوب باشید. . م...

new art/Digital Art/jjk oc/saito

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط