{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا آمریکا ازخودش چی داره ؟؟؟؟؟

واقعا آمریکا ازخودش چی داره ؟؟؟؟؟
هیچی

فقط امکانات ایجاد یک زندگی عالی و بدون دغدغه و آرامش که هرکسی هرجور که درتوانش هست میتونه ازش استفاده کنه و یک کشور دمکراتیک باید چنین توانایی هایی داشته باشه تامردمش دراستفاده از امکانات و خلاقیت ها بتونن د ر رفاه و برآورده شدن آرزوهاشون ازهیچ محدودیتی رنج نبرند
دیدگاه ها (۴)

💯💯💯💯💯👌👌👌👌

روحش شاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط