واقعا آمریکا ازخودش چی داره ؟؟؟؟؟
واقعا آمریکا ازخودش چی داره ؟؟؟؟؟
هیچی
فقط امکانات ایجاد یک زندگی عالی و بدون دغدغه و آرامش که هرکسی هرجور که درتوانش هست میتونه ازش استفاده کنه و یک کشور دمکراتیک باید چنین توانایی هایی داشته باشه تامردمش دراستفاده از امکانات و خلاقیت ها بتونن د ر رفاه و برآورده شدن آرزوهاشون ازهیچ محدودیتی رنج نبرند
هیچی
فقط امکانات ایجاد یک زندگی عالی و بدون دغدغه و آرامش که هرکسی هرجور که درتوانش هست میتونه ازش استفاده کنه و یک کشور دمکراتیک باید چنین توانایی هایی داشته باشه تامردمش دراستفاده از امکانات و خلاقیت ها بتونن د ر رفاه و برآورده شدن آرزوهاشون ازهیچ محدودیتی رنج نبرند
- ۳.۵k
- ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط