{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوجویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم...

گوجویی دارم خوشگله فرار کرده ز دستم...
دیدگاه ها (۲)

این جانب بلخره گوز شد...

توجی اوردم برایتانننن

اگه با من خوبی بگو آهوی دارم خوشگله فرار کرده زه دستم

‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌...

خیلی خوشگله ادیتش دارم نمیتانم...#هیکارو #یوشیکی #تابستونی_ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط