{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- افتادیم تو یه بِگ'اییِ محض به نام زِندِگی؛

- افتادیم تو یه بِگ'اییِ محض به نام زِندِگی؛
#دپ
دیدگاه ها (۰)

ﻗﻟﺑﻣﻭﻛﺷﺗیﺧﺩت‌ﻣُﺭﺩیﻭﺍسﻛی¿#دپ

تو به اندازه ایرانِ آزاد زیبایی...🤍#دلبرم

حرف زدن باهات سه هیچ تراپیو‌ میزنه!(:#دلبر

گاهی راهی جز رفتن نمیمونه:)🖤#عآف

جوری که تو عکسا افتادیم 🤡🤣

ما گرفتار تو هستیم ولی آبادیم پای ایوان طلای نجفت افتادیمــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط