{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به پای کسی بسوز که از سوختنت بسوزد.....نه آنکه با سردی چش

به پای کسی بسوز که از سوختنت بسوزد.....نه آنکه با سردی چشم بدوزد
دیدگاه ها (۰)

آره سادگی بودن تاوان داره

🥺🥺

بسوزد کسی که چشم دیدنم را ندارد....

پهلوی خاهان گفتید این آخرین نبرده.... چی شد چی شد اوزگلبه کو...

.یا دست ما نمک ندارهیا نمک با دست ما قهره. ما پای هر گلی که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط