{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی خدایی اینکه درس خوندنا مونو نمی بینن و همش میگن سرت ت

ولی خدایی اینکه درس خوندنا مونو نمی بینن و همش میگن سرت توی اون گوشیه خیلی رو اعصابه😑
دیدگاه ها (۵)

کیا تجربش رو دارن 😄

حال هر روز منو بغل دستیم😁

کراه ای و انیمه

خوب زایه کرد😂

چقدر عجیبه. [ادیت خودمه]

فقط اون منحرفایی که چند بار ویدیو رو می بینن 😁اره با خودتم چ...

فدای سرت اگهدلت رو شکستنفدای سرت اگر آنها خیلی چیز اندفدای س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط