{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نِمیدونَم راهِ حَلِش زَدَنِ رَگَمهِ یا پَریدَن اَز پُشتَ

نِمیدونَم راهِ حَلِش زَدَنِ رَگَمهِ یا پَریدَن اَز پُشتَ بوم:))!






#اهنگ
دیدگاه ها (۰)

قربانی میگه:غمامو بغل کن ؛ شاید خنده برگشت:))!#اهنگ

بی صدا جان میدهد در هیآهوی مغزش اما صبر دَرمان اوست #اهنگ

و ناگهان به یاد آنچه با تو گذرانده بودم گریستم.#اهنگ

او جبرانِ تمامِ رنج‌های من است.#اهنگ

خیلی هم مامان خوبیم 😒😒فقط پرتش میکنم از بالا پشت بوم همین

والا خو دوست داری اما از طرز بیرون اومدنش بدت میاد تتها راه ...

این اهنگ جدید تتلو: 🛐🛐🛐🛐اسم اهنگ: "رفتم که رفتم" نمیدونم چرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط