{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو کتاب "نباید می ماندیم"

تو کتاب "نباید می ماندیم"
معین دهاز یه جا خیلی درست میگه:
"در زندگیم سختیهایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم.
حتى بعدها، باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم.
انسان خودش را نمی شناسد، خصوصا قدرتهایش را"
🌺‎‎‎‎‎‎‎‌‎‎‎‎‎
دیدگاه ها (۰)

عطر گیسوی کمندت شیشه عطارهامهربان بودی عزیزم مثل مهماندارها ...

🫠

😈

😈

📚🔖قسمتی‌از‌کتابتو کتاب "نباید می‌ماندیم" معین دهاز یه جا خیل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط