{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد گریه کردم...

چقد گریه کردم...
دیدگاه ها (۵)

فقط منم که دوستش ندارم؟

🎀😞

ما ها سر امتحان ریاضی💔😀

من توی دمای 50 درجه:

چقد من سر این گریه کردم(نتا برگشته خیلی خوشحالم)

باختی R دوست نبودی از دشمنم بدتر بودی میدونی چقد برات گریه ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط