{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معلم های ده شصتی یادش بخیر،ولی

معلم های ده شصتی یادش بخیر،ولی
دوره دبستان ما معلم مون خانوم بود
ازکلاس اول تاکلاس چهارم بود با ما
خیلی زن خوبی بود،الان نمی دونم
کجاست ولی هرجاهست،سلامت
خوشحال باشه همیشه،🌹🌺🍃🍂☘️
دیدگاه ها (۰)

خوبه،پس اول پستامو لایک کن😃😃😃بعداین گلهاتقدیمت🌹🌺🌹🌹🌸🌷⚘️

ده شصتی ها فقط

اهم اهم

هشتمین_آرزوپارت 1ویو ات:یه مدت میشد که به عنوان عضو هشتم بی ...

My little girl دختر کوچولوی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط