همگی وقتشه اتک بخورید :
همگی وقتشه اتک بخورید :
جونگکوک اجرا داشت در کنسرت
آهنگ burn it رو با یونگی خوند
و بعدش هم اجرای seven رو داشتیم 🥰
جونگکوک اجرا داشت در کنسرت
آهنگ burn it رو با یونگی خوند
و بعدش هم اجرای seven رو داشتیم 🥰
- ۲.۹k
- ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط