{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هیتر این بلاگر نیستم و فقط میگم دلیلی نداره به

طرفدار های بی تی اس حرف بزنه سلیقه ها با هم متفاوته ای کاش بعضی ها این و میفهمیدن و انقدر به هم توهین نمیکردن
دیدگاه ها (۰)

آرمی لایک کن

آرمی لایک کن

شما هم مثل من جیمین رو در هر حالتی دوستش دارید

فرق لیسا و جونگ کوک

کپشن رو چک کن تویی که از بی تی اس متنفری🫵🫤وقتی میدونی نمیتون...

جوری که نیوفن ها میبیننش vs جوری که ما می دیدیمش :

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط