{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه بفهمم بخاطرم گریه کردی قطعا میوموم و بغلت میکردم یا ه

اگه بفهمم بخاطرم گریه کردی قطعا میوموم و بغلت میکردم یا هم خودکشی میکردم💔🙃
دیدگاه ها (۸۰)

اوکی ولی مگه دخترت نبودم💔🙃

🤌🫸👌

دلم پره از دنیا💔🙃

قسمت نبود تا ابد غمی میان شادی هایم شدی💔🙃

اگه دایو نمیشدم قطعا توی پینترست ری رو پیدا میکردم😭#ایو #ری ...

اگه گریه نکنم اون لحظه قطعا تبدیل به یک قاتل روانی میشم 🤓🤡

من سکتههههه کردممممم😭😝اگه الان بیرون نبودم گریه میکردمچرا ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط