{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mhmdrhym4270 48294439

دیدگاه ها (۰)

هیچی ندارم بگم🤔 کپشن این پست ومیزارم به عهده شمادوستان عزیزوگرامی🙏🙏

🌹همه فکر میکنن خوشبخترین مردمم من 🌹همه فکر میکنن تو شهر شادیها گمم من 🌹ولی امروزه عقل آدما به چشمهاشونه

مرگ از زندگی شیرین تر است وقتی به این اندازه طعم آن تلخ باشد🍻☕

🌺༻از بزم طرب باده گساران همه رفتند※※ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ما با که نشینیم که یاران همه رفتند※※ نه کوه کن بی سر و پا ماند و نه مجنون

🎧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط