{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.به خاطر بعضی ها از آدم به جای دل بستن به آدم به یه آهن د

.به خاطر بعضی ها از آدم به جای دل بستن به آدم به یه آهن دلبستم که توی همه جور شرایطی باهام هست و از ته دل دوستش دارم👇👆.
.زنده باد اشتباه خوب من.
#FH500
دیدگاه ها (۱)

سخت میگذره ولی بچه پرو باخت نمیده .

پاکی دلم شده عذاب روزگارم....

✨ پارت بیست و هشتمدر اغوش زندان جیمین و کوک هر دو از اتاق رف...

::*"گاهی بعضی صداها فقط برای شنیده شدن نیستن، برای اینن که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط