{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا خدا چه آبرو ریزی بشه 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😂😂

یا خدا چه آبرو ریزی بشه 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😂😂
دیدگاه ها (۵)

من که نفهمیدم چیشد ؟! هر کی فهمید تو کامنت بگه بقیه هم بفهمن...

🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😫😢😢

وقتی بحث از دلبری های تهکوک میشه 🙂🙃

زیبایی ببینید 💫💜

تتلو

باهمدیگ مهربون باشیم

با توکل به خدا سعییی کردم شبیه خود اموزش بشه•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈#oc ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط