{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کربلا درکربلا مانده بود...

کربلا درکربلا مانده بود...
اگر زینب نبود...

🥀🖤🥀
دیدگاه ها (۱)

#اربعین

قرارمونه بی‌قرارت باشم..._گر طالب مطلوب به هر آیینیشرط است ک...

#اربعین

وای من از عاشورا

الاه و اکبر از این همه جفا و میهمان کشی مردم کوفه یا امام حس...

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام شهید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط