{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوش ب حال کسایی که بابا دارن... منی که بابام ۷ سالگیم فوت

خوش ب حال کسایی که بابا دارن... منی که بابام ۷ سالگیم فوت کرده*سرطان داشت...*
دیدگاه ها (۲۸)

من کره

🤣🤣🤣

خوش به حال کسایی که وصل شدن 🤧💔

وقتی پدربزرگم فوت کرده بود و من از توی گوشی بابام فهمیدم 😭😭😭...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط