{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نشکونید قلب همو....نشکونید

اگه دوسش داری همین الان برو بهش بگو...شاید فردا دیگه زنده نباشیم...(:
دیدگاه ها (۰)

همه حرفام دروغ بود

حتماااا....:!

همیشه همین بود

....:)

بفرس براش و بهش بگو چقدر دوسش داری 🥰❤️#عاشقانه_های_گلناز

تا حسرت نشده بهش بگو؛ فردا دیره، شاید نباشه، نباشی!!💔🫠

اگه تو هم دوسش داری هم قرمز کن هم نظرتو بگو دفعه بعدی چی بزا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط