{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر دردناک است

چقدر دردناک است
دنیایی که ادم هایش امروز
هستند و فردا نیستند
امروز تورا میخواهند و فردایش
تو را از یاد میبرند .
هوای دل ادم ها را طوفانی نکنید
دیگر هیچ کس توان درد و رنج را
ندارد ظرفیت ادم ها پر شده است...
رهگذر
دیدگاه ها (۰)

فقط احترام میتونه از عشق مهمتر باشهچون ب محض اینکهاز بین بره...

تا ابد در قلب من تویی 💚💚💚💚💚💚

💖💖💖

همه مادرها اینجورن😀

برای رسیدن به قله های بزرگ مسیر همیشه هموار نیست

پارت ۵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط