{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سفر کرده با خانه ی من چه کردی؟؟؟

سفر کرده با خانه ی من چه کردی؟؟؟
دیدگاه ها (۰)

اه از ان ساعت که بر سر کشته ی بیداد راخلق گرد هم آیند و قاتل...

از همه دنیا فقط یه چیز دارم دوستت..

ایران؛خانه ی همیشگی من💙:)

بی تو چه غمگینیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط