{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی🤐💔 بیا برگرد کنارم

مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی🤐💔 بیا برگرد کنارم عزیزم اشتی اشتی😆💔
دیدگاه ها (۱)

ولی اگه از نبودت دق کردم چی!

چی کنم فکرت از سرم بروت از دار دنیا ترو داشتم ترو هم از دست ...

‌‹ یک ࢪوز می‌آیۍ کھ‌ من دیگر دچات نیستم؛از صبر ویرانم اَما چ...

🪦🚬🍺🍷💔

مگه دوسم نداشتی

عزیزم اشتی اشتی🥲❤️‍🩹#بگو.مگه.دوسم.نداشتی

بگو مگه دوسم نداشتی!؟:) 💔#بگو.مگه.دوسم.نداشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط