{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم این چه خریه زنه با اون قیافش

نمیدونم این چه خریه زنه با اون قیافش

اخه یکی نیست بگه اره تو خوبی جان خودت
بزنم جرش بدم فقط

ارمی ها لایک کنید
ورد واید هندسام جین✌✌😎💜💜💜💜💜💜💜
دیدگاه ها (۱۴)

بچه ها یه رمان دیگه دارم مینویسم البته راجع به بی تی اس نیست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط