{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:)))

:)))
دیدگاه ها (۰)

میشه یبار دیگه ببینم پیام دادی؟🙃

حرفی ندارم دیگه بگم🙃

فکر نمیکنم مطمئنم:)))

رفتن های واقعی خداحافظی ندارندقدر همدیگر را بندانیم:)

#تسلیم_نامه #نشر_حداکثری #بسیار_مهم #هشدار #مراقب باشید دلی...

تا ابد رئالی میمونم(بارسایی ها بهتون بر نخورده چون از یامال ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط