{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شط بارون شدید شدههههه

شط بارون شدید شدههههه
اکسیژنننن
خیس شدمممم
دیدگاه ها (۲)

مبارکهههههههههه

بیاین فقط به چهرشون نگاه کنیم

دیشب اینجا کلی بارون اومد و الان هنوز افتاب طلوع نکرده هوا خ...

میدونی خیلی حقه... ولی کسیو ندارم اینو بهش بگم

تن خیس بارون.....

چقدر بارون دوست دارم و دلم میخوادددیه قدن زدن تو بارون و بوی...

کلیپ _ ویدئو _ آهنگ ترند _ موزیک _ ریمیکس _ آهنگ _ رپ _ پاپ _

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط