{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ‌وقت‌محبت‌فیک‌به‌کسی‌نکردم

هیچ‌وقت‌محبت‌فیک‌به‌کسی‌نکردم
‌هرچی‌بوده‌از‌ته‌دلم‌بوده‌چون‌ميخواستم
با‌تمام‌وجود‌حالش‌خوب‌باشه‌واین‌دقیقا
چیزیه‌که‌‌خودم‌هیچ‌وقت‌‌از‌کسی‌ندیدم🥀🥀🥀
دیدگاه ها (۰)

مرگ‌احساس‌ی‌ادم‌‌بد‌ترین‌مرگ‌دنیاس😔🥀🥀🥀

داداشم‌😍❣😅🖐

🥀🥀🥺🥺

هرچی بیشتر توجه کردم بیشتر بی توجهی دیدم بیشتر وقت گذاشتم بی...

من هیچکسو برای چیزی نخواستم ...هرکسی رو بخواهم برای وجودشه ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط