{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوش به حال من که...مهربونترین و پایه ترین و اَمن تَرین آد

خوش به حال من که...مهربونترین و پایه ترین و اَمن تَرین آدَم دُنیا رو تو زندگیم دارم
بودنت رو شُکر جان دلم❤
تو عزیزترین آدم زندگی منی آخه، قند و نبات
دیدگاه ها (۰)

😂😂

آف کورس که خیییلی خوش شانسم 😁

دقیقا مثل تو❤

خوش به حال من که  مهربونترین، پایه ترین و اَمن ترین آدم دنیا...

تو ذوق منی برای ادامه زندگیقوت قلبمی ❤️برای سختی های مسیر ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط