حزبالله لبنان با انتشار ویدیویی به ساکنان بیش از 20 شهرک
حزبالله لبنان با انتشار ویدیویی به ساکنان بیش از 20 شهرک اسرائیلی هشدار داد که مناطق خود را «فورا تخلیه» کنند.
به گفته حزب الله «این شهرکهای اسرائیلی به مکانهایی برای جابجایی و استقرار نیروهای نظامی دشمن و به اهداف نظامی مشروع تبدیل شده است».
@Lianpars
به گفته حزب الله «این شهرکهای اسرائیلی به مکانهایی برای جابجایی و استقرار نیروهای نظامی دشمن و به اهداف نظامی مشروع تبدیل شده است».
@Lianpars
- ۱.۰k
- ۰۶ آبان ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط