{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ گاهی باید احمق بود...

دیدگاه ها (۰)

✲ انسان صادق...

✲ واسه خودت کم نزار...

✲ اهمیت دادن به بقیه فقط تو رو... 👇

✲ آدما دیگه منو هیجان زده نمیکنن...

زندگی سخت نیستزندگی تلخ نیستزندگی همچون نت‌های موسیقی، بالا ...

گاهی سکوت بهترین جواب برای ادم های احمق🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط