{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معنیش رو اصلا گردن نمیگیرم فقط به ریتمش توجه کنین نه معنی

معنیش رو اصلا گردن نمیگیرم فقط به ریتمش توجه کنین نه معنیش😂😂
انگار اصلا معنیش نوشته نشده از ریتم آهنگ لذت ببرید😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱۱)

🌙💗☆

آهنگ قشنگیه🌱💫

☆آهنگ خفن و هاتیه☆

وایب کهکشانی💫🌙

دوستان آرمی لذت ببرید 🙃😍دوستان هیتر بترکید 🫡اون بخشی که قرمز...

یه چیزی برات دارم بیا پایین

از اونجایی که پیر شدم تا این اهنگ رو پیدا کنم آخرشم خودم پید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط