{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها اینو حتمااااا پخش کنین

بچه ها اینو حتمااااا پخش کنین
می ترسم بلاییی سر......خدانکنه
گریه کردم
چرا این ها تمومش نمی کنن
فقط می خوان بلایی سر پسرا بیارن
دیدگاه ها (۲)

اااااااااا💕

بچه ها اثلا حالم خوب نیستدارم به خودکوشی فکر می کنم

👌👌👌👍👍👍

پادشاه خواب کیوت ارمی ها💛تولدت مبارک 😘💕💙

بچه ها ازمون رو احتمالا پاس کردم نبی شوخی خیلی خوب دادم به ...

دهه شصتیا فلسفشون خیلی عجیبه و خاصهشما می تونید با چند مدلشو...

Part:41. #ریاست.عشق_پس فردا مرا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط