{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوشنبه ها نماز داریم من حال ندارم وضو بگیرم میگم وضو دارم

دوشنبه ها نماز داریم من حال ندارم وضو بگیرم میگم وضو دارم الکی نماز میخونم😅
تازه دست پاهامم لاک داره😅
تنها چیزی که بلدم الله اکبر هستش
خدایا منو ببخش😑
دیدگاه ها (۷)

ᥬ😅᭄

من دسته اولم چون موهام فرهتو چی؟

کامنت بزارید☝

S෴Nای کاش هیچ وقت....

چون حوصلمم سررفته بود و شرط ها نرسیده بودن براتون سناریو گذا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط