{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که مامان ندارم چی☹️🥺🖤💔

من که مامان ندارم چی☹️🥺🖤💔
دیدگاه ها (۵)

سگم خوشکله 🥰💜🇰🇷اسمش کارامله💜

قفلی زدم رو کیلیپ واهنگش💜🇰🇷

ببخشید که فعالیت نداشتم 💜🇰🇷امیدوارم درک کنید مشکل خانوادگی ب...

V

خواهر ندارم ولی مامان بابام همین صدا ها رو ازم میشنون

وایسا یه لحظه کاریت ندارم+ پس اون موشک چیه دستت مامان؟😂

چی بگم...حرفی ندارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط