{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط و فقط به خاطرشون:))

فقط و فقط به خاطرشون:))
دیدگاه ها (۴)

انتظارش رو نداشتی نه😏

بله دیگه 😍🤭

نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت😑

...

به خاطرشون کلی عر زدماز مری جون و سانکن هم معذرت میخوام از ا...

و در آخر روزی میرسه که اونا دیگه نیستن و فقط و فقط یاد و خاط...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط