{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرگز با چشم‌های من خودت را تماشا نکرده‌ای

هرگز با چشم‌های من خودت را تماشا نکرده‌ای
تا بدانی چقدر زیبایی...
هرگز با گوش‌های من خودت را نشنیده‌ای
تا بدانی چه آرامشی در صدایت ریخته!
هرگز با پاهای من، با شوق به سمتِ خودت قدم برنداشته‌ای و هرگز با دست‌های من دست‌ خودت را نگرفته‌ای! تو هرگز با قلبِ من خودت را دوست نداشته‌ای و نمیدانی چگونه میشود عاشقت شد و از این عشق مُرد!
تو نمیدانی...
تو هیچ چیز نمیدانی زيباى حقيقىِ من...🤎🌙
دیدگاه ها (۴)

با این اهنگ تیلور میتونم زندگی کنم:)

صدای گریه هاش قلبمو نابود کرد(:

یه زره زیادی قشنگ خوندش:)

❤️ℒℴνℯ❤️همین که باشی و تنها نباشم همین که باشی و دوستت داشته...

Jisung

بدووو کپشننن[سیزده سال قبل]آسمان شب با ابر های تار پوشیده بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط