{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قصد توهین به کسی نی.

قصد توهین به کسی نی.
💔
دیدگاه ها (۳)

💔🖤🖤 ناموسا حمایت کنید یهلایک 🖤

نامفهوم ☠️

میشه درتو بزاری تهیونگگگگگگگ(قصد توهین یوخ)

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط