{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من با چشمام ، تو با پاهات..

من با چشمام ، تو با پاهات..
دیدگاه ها (۰)

بلهبلههه

خواننده مورد علاقم..:::

اه لعنتی..

ببخشید اگه فعالیتام انقد کمه:)

اگه بخوای بری سفر خارجه بدون پاسپورتردت میکنن چون همیشه پاها...

یعنی قشنگ تو چشمام یه فحش بد میچرخه

چشمام بعد از هربار دیدن تو 🫠✨️#تیک_تاک #کیپاپ #چشم #اکلیلی #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط