❓چرا هر بار که صحبت از دوستی با آمریکا میشود، بسیاری به
❓چرا هر بار که صحبت از دوستی با آمریکا میشود، بسیاری به سابقه تنشها، تحریمها، ترورها و حملات علیه ایران اشاره میکنند؟
از ترور فرماندهان و دانشمندان، تا تحریمهای گسترده، فشارهای اقتصادی و خسارتهای انسانی؛ اینها برای بسیاری با مفهوم «برادری» سازگار نیست.
همین سابقه است که باعث میشود این پرسش همچنان مطرح باشد: آیا میتوان به کشوری که سالها با ایران در تقابل بوده، عنوان «برادر» داد؟
#ایران #شهدا #مقاومت #تحریم #امنیت #اقتدار #یاد_شهدا 🇮🇷🖤
__________________
چراهرچه ماشهیددادیم، ازجریان انقلابی ست نه دیپلماتی!!؟
متن وهشنک زیبابنویس
چرا واقعا؟ چرا؟ چرا دشمن فقط از جریان انقلابی، ترور و حذف میکنه؟؟ البته پاسخش روشنه.
پزشکیان:ما با آمریکا برادریم
باورنمیکنیداینهم سنداش،
گوشه ای از خدمات برادرانه
امریکا به ایران :
۱. شهادت رهبر انقلاب
۲. شهادت سردار سلیمانی
۳. شهادت ده ها سردار نظامی
تراز اول و شجاع ایران
۴. بمباران کلیه تاسیسات هسته ایران
۵. بمباران زیرساخت های برق و انرژی ایران
۶. شهادت ۱۷۰ کودک طفل معصوم
و بی گناه مینابی
۷. شهادت بیش از ۱۰۰ نفر ملوان
مظلوم و بی دفاع در ناوچه دنا
۸. شهادت بیش از ۴۵۰۰ هموطن
ایرانی از کودک و زن و بچه تا
پیرمرد و پیرزن
۹. محاصره دریایی ایران
۱۰. توهین و تحقیر ایرانی ها در
توییت ها و سخنرانی ها
۱۱. اعمال تحریم های سخت و سنگین بین المللی و همه جانبه ایران به مدت حداقل ۲۰ سال
۱۲. جلوگیری از ورود داروهای بیماری های خاص از جمله بیماران پروانه ای و سرطان
۱۳. دخالت مستقیم در امور داخلی ایران و افزایش تنش ها و درگیری های داخلی
۱۴. مسلح کردن گروه های معاند و ضد انقلاب در ایران و مرزهای ایران
۱۵. بمباران بنادر دريايي ایران
و ده ها خدمات دیگری که برای خیرخواهی و اثبات برادری با جناب پزشکیان انجام داده اند و در این راه از هیچ خدمتی دریغ نکرده اند...
✍ اولین استارت جنگ با ایران از زمانی شروع شد که ایشان فرمودند ما با اسرائیل هم اگر سلاحش را زمین بگذارد مشکلی نداریم...
و اینگونه بود که برادران ایشان، خاک
ایران را توبره کردند.....
از ترور فرماندهان و دانشمندان، تا تحریمهای گسترده، فشارهای اقتصادی و خسارتهای انسانی؛ اینها برای بسیاری با مفهوم «برادری» سازگار نیست.
همین سابقه است که باعث میشود این پرسش همچنان مطرح باشد: آیا میتوان به کشوری که سالها با ایران در تقابل بوده، عنوان «برادر» داد؟
#ایران #شهدا #مقاومت #تحریم #امنیت #اقتدار #یاد_شهدا 🇮🇷🖤
__________________
چراهرچه ماشهیددادیم، ازجریان انقلابی ست نه دیپلماتی!!؟
متن وهشنک زیبابنویس
چرا واقعا؟ چرا؟ چرا دشمن فقط از جریان انقلابی، ترور و حذف میکنه؟؟ البته پاسخش روشنه.
پزشکیان:ما با آمریکا برادریم
باورنمیکنیداینهم سنداش،
گوشه ای از خدمات برادرانه
امریکا به ایران :
۱. شهادت رهبر انقلاب
۲. شهادت سردار سلیمانی
۳. شهادت ده ها سردار نظامی
تراز اول و شجاع ایران
۴. بمباران کلیه تاسیسات هسته ایران
۵. بمباران زیرساخت های برق و انرژی ایران
۶. شهادت ۱۷۰ کودک طفل معصوم
و بی گناه مینابی
۷. شهادت بیش از ۱۰۰ نفر ملوان
مظلوم و بی دفاع در ناوچه دنا
۸. شهادت بیش از ۴۵۰۰ هموطن
ایرانی از کودک و زن و بچه تا
پیرمرد و پیرزن
۹. محاصره دریایی ایران
۱۰. توهین و تحقیر ایرانی ها در
توییت ها و سخنرانی ها
۱۱. اعمال تحریم های سخت و سنگین بین المللی و همه جانبه ایران به مدت حداقل ۲۰ سال
۱۲. جلوگیری از ورود داروهای بیماری های خاص از جمله بیماران پروانه ای و سرطان
۱۳. دخالت مستقیم در امور داخلی ایران و افزایش تنش ها و درگیری های داخلی
۱۴. مسلح کردن گروه های معاند و ضد انقلاب در ایران و مرزهای ایران
۱۵. بمباران بنادر دريايي ایران
و ده ها خدمات دیگری که برای خیرخواهی و اثبات برادری با جناب پزشکیان انجام داده اند و در این راه از هیچ خدمتی دریغ نکرده اند...
✍ اولین استارت جنگ با ایران از زمانی شروع شد که ایشان فرمودند ما با اسرائیل هم اگر سلاحش را زمین بگذارد مشکلی نداریم...
و اینگونه بود که برادران ایشان، خاک
ایران را توبره کردند.....
- ۳.۵k
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط