{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا درست ..بعضی هامون از حیون کمتریم.....بلانسبت بعضی ه

واقعا درست ..بعضی هامون از حیون کمتریم.....بلانسبت بعضی ها...

#خاصترینها
دیدگاه ها (۱)

تادیرنشده حسرت به دل نمونید...#خاصترین

#خاصترین

#خاصترین

آخه گوه خوریییییی

معرفت به ذاتِ آدماست!نه پیشینهنه جایگاهو نه نسبت!معرفت،یه چی...

بعضی مواقع واقعا کم میاریم 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط