{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.. .نَزَن بابا نَدارَم نامَرد.😭

..
دیدگاه ها (۰)

.. _من سفر زیاد رفتم _کربلا یه چیز دیگه است🖤🏴

.من به تاریخ کشورم افتخار میکنم.😌🇮🇷

.اقای ما میدونست.😄

.تفاوت های حضرت آقا و حضرت والا.

نزن بارون که من یاری ندارم:)

باشه بابا اصن تو درون گرا دیگه زر نزن...

بابا خو حوصله ی صبحت ندارم ولم کنیدددد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط