{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لب های آدم همیشه میخنده ولی از چشم های آدم معلومه میشه که

لب های آدم همیشه میخنده ولی از چشم های آدم معلومه میشه که چه زجری کشیده🖤🙂
دیدگاه ها (۰)

بعضی چیز ها و آدم ها هیچوقت از یاد آدم نمیره ...)

ولی...)فالو یادت نره 😢

فقط از ثانیه ی ۱۵ به بعد 👌💯

کاش😅

همونطور که چشم بسته همیشه خواب نیستلب خندون هم همیشه شاد نیس...

ریل ترین گروپ با رول بیبی مانستر و بلک پینک

خوشبختی لایق زجر کشیده هاست ولی همیشه نصیب کسی میشه که راحت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط